Klasspor - Bülent Atlas - ERYAMAN STADININ ADI ANKARAGÜCÜ STADYUMU OLSUN yazısı

Site İçi Arama


ERYAMAN STADININ ADI ANKARAGÜCÜ STADYUMU OLSUN

13520 Okunma


Dünden beri sosyal medyada Eryaman Stadının koltuklarının sarı-lacivert yapılması gündem oldu.

Bir Gençlerbirliği sayfası bunu eleştirdi, Ankaragücü taraftarı Gençlerbirliği için sosyal medyada yazmadıklarını bırakmadı.

Geçelim bu işleri.

İki camia arasında böyle saçma konulardan kavga çıkmaz. Çıkmamalı da. Gençlerbirliği’ni bir yolunu da bulup düşman takımlar listesine yazmak için bekleyenler de bu konudan ekmek yiyemez.

Eryaman Stadı, Ankaragücü’ne anasının ak sütü gibi helaldir.

Sadece koltuklar değil, çatısı da, merdiven boşlukları da sarı-lacivert yapılmalıdır.

Hatta stadın ismi de Ankaragücü stadyumu yapılmalı, kulüp hızlı davranıp stadın ismine sponsor bulup kendine kaynak da yaratmalıdır.

Ankaragücü'nü batıran Melih Gökçek’in oğlu için yaptığı stadı 2 sezon üst üste şampiyon olmuş Ankaragücü'ne hediye eden Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna’yı canı gönülden tebrik ediyorum.

Hamlelerini zamanında yapıp Eryaman Stadını sahiplenen Ankaragücü yönetimini de kutluyorum.

Evet Ankara’nın iki takımı Ankaragücü ve Gençlerbirliği’nin de Ankara’da ikamet eden Osmanlıspor’un da kendi stadı olması kadar güzel bir durum olamaz.

Şimdi Osmanlıspor’un stadı var.

Ankaragücü’nün stadı oluyor.

Bir ortada kalan Gençlerbirliği

Madem Gençlerbirliği, 19 Mayıs Stadının yıkılmasından dolayı evinden oldu, Eryaman Stadı da Ankaragücü’ne şampiyonluk hediyesi olarak verildi.

O zaman yapılması gereken çok basit. Çok da ekonomik.

Gençlerbirliği’nin sezon sonuna kadar Osmanlı Stadı için anlaşması var di mi?

Eryaman bitse bile büyük ihtimal maçlarını orada oynamayacak mı? Oynayacak..

Güzel bir takım da kurdu, inşallah şampiyon da olur.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna, Ostim Stadını da Gençlerbirliği’ne şampiyonluk hediyesi olarak versin.

Tribün gibi, ışıklandırma gibi eksikleri tamamlansın, Süper Ligde maç oynanabilir hale getirilsin, koltukları da kırmızı – kara yapılsın.

Gençlerbirliği, bir sene ara verdiği Süper Lige Gençlerbirliği Stadında oynayarak başlasın.

Kavgasız, gürültüsüz hem Ankaragücü’nün hem Gençlerbirliği’nin kendi statları olsun.

Gelecek sene bu mevsimlerde bu köşeden Gençlerbirliği’nin kendi stadına kavuşmasını sağlayan belediye başkanına da bunu için mücadele eden Gençlerbirliği yönetimine de teşekkür yazısı yazayım.

Olmaz mı?

Facebook Yorumları
Facebook üzerinden yorum var.
Site Yorumları
YORUM YAZ
Adınız:
Yorum:
Okuyucularımızın görüşleri bizim için çok önemlidir.
İçinde küfür, hakaret, tehdit, aşağılama bulunmayan; aynı bilgisayardan farklı isimler ile yazılmayan tüm yorumlar yöneticilerimizin onayından geçtikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.
28
Tövbe tövbe
1 Ekim 201823:55
Ankara’da sadece Ankaragücü varmış gibi düne kadar elektrik parasını ödeyemeyen rahmetlinin çabalarıyla 19 mayısta oynayan Ankaragücü değil mi sen mi göstereceksin GENÇLERBİRLİKLERE burada iyi niyet altında Ankara’nın ve Cımhuriyetin ilk takıma senin yön vermem ne haddine
27
Dağılma zamanı değil
22 Eylül 201817:14
Bülent bey ironi falan yapmıyor. İçindeki fanatik dışarı vurmuş ne yazıkki. Ankara tarafatrını biribine düşüren talihsiz bir yaz. Aynı belediye başkanının Ankaragücüne stadı peşkeş çekmesi gibi. Dağılın diye kaba dayılıkla alınan statları başka biri gelim çekin gidin diyerek elinizden alır. O yüzden dağılma değil birlik olup siyasilere bu yaptığınız hatadır taraflar arasına husumet sokar demenin yani birlik olmanın zamanıdır.
26
dagilin
21 Eylül 201823:09
koca Ankarada 1 stadt yenileniyor onun icin 3.-4 ankara takimi taraftari birbirine giriyor bülent bey aslinda ironi yapiyor gözü yeni 19 mayista :) o olmasa bile hakli iki köklü takimada hatta diger ankara takimlarrinada bir stadt verilmeli ankaraya 3 degil 10 stadt yapilmali istanbuldan neyimiz eksik besiktasin fenerin galatasarayin stadlarina devlet destek olmadimi onlara bizim vergilerimizden gitmedi kim gitmedi diyebilir. Ankara takimlarinin seyirci kapatesine uygun rakip takima korku salacak kendine özel stadtlari olmali biraz genis düsünün rakip furbolcuya hakeme korku salacaksin olimpik kosu bandi olmayan yan hakemle icice stadlar lazim hakemler lehimize karar vermese bile aleyhimize verirken biraz daha dikkatli olur
25
TUNALİ
21 Eylül 201813:14
Sayın Ayaşlı "ulan "ve "çirkefleşmek" ifadeleri talihsiz olmuş.Hakaret etmeden fikir belirtebilsek keşke değil mi. Evet rahmetlinin yaptıklarını unutamayız,yalnız o işle bu işin ne alakası var anlayamadım,ayrıca kim stadına para harcamışta yapmış ki,tekrar yazayım Gençlerbirliğine yakışan bir stad yapılmalıdır bu şart. Ve ayrıca Ankaragücü onuruyla düşen ve onuruyla çıkan bir takımdır. Sizin kast ettiğiniz şeyleri elbette anladık ancak bunlar tüm büyük kulüplerin içinde olduğu şeyler.Eryaman stadı sarı lacivert bitti...
24
POLATLILI
21 Eylül 201812:00
Arkadaşlar, bu nasıl bir tartışma? Düşmanlık yaratmaya çalışan tahrik edici mesajlar yazmaktan zevk mi alıyorsunuz? Düşmanlıktan elinize ne geçecek? Ankara çok büyük, tarihi ve güzide iki kulübümüze de yeteri kadar yer var. Dostluklar kolay kazanılmıyor.
23
Ayaşlı
21 Eylül 201801:05
Ulan ne kadar çirkefleştiler iki günde. O stada bir kuruş para vermeden "bizim stadımız siz anca misafir olursunuz" demeye başladılar. Bir tarafta bunlar var bir tarafta Ankaragücü nden stad parası almayıp 19 mayısın masrafını çeken İlhan Cavcav'ın kulübü. Stad sizin olsun biz sayıca "az" ama dilenmeden onurumuzla yaşamaya devam ederiz. Riyakat ile yükselen aynı şekilde göçer, 12 eylül'den beri böylesiniz unutmayın.
22
tunali
19 Eylül 201815:22
Ankarada oturan gsli fbli vergisiyle yapılmış verilemezmiş,kardeşim senin üç büyükler dediğin takımların affa uğrayan,üstü çizilen vergileri,stadları benim vergim değilmi,gençlerbirliğine haksızlık olurmuş biz gençlerbirliğinin stadı olmasın mı diyoruz allah aşkına,seyirciniz bir avuç bunu kabul edin, 19 mayısta 2 avuç yenikente gittiniz 1 avuç, sizi seviyoruz ama ankaragücü ile denk değilsiniz,demirspor hacettepe süper lige çıkarsa noolcakmış en saçmasıda bu oldu,kardeşim pendikspor,üsküdar anadolu lige çıkarsa fener gs düşerse noolacak bide bunu düşün bakalım. Ankaragücüne stad yapıldı birtanede bize de yapın diye kulis yapın ,işimize taş koymaya çalışmayın. Sanırım asıl sorun Eryaman Stadının Ankaragücünü ne kadar büyüteceğinin birileri farkında,amiyane olacak belkide anten taksın çekemeyenler. Bir Ankaralı olarak çok sevdiğimiz Gençlerbirliğine şehrin merkezine yakın belki aktepe belki ostim yada başka biryerde yeni bir stad istiyorum ,Gençlerbirliği taraftarıda bu kafada olsun çünkü Eryaman artık bizim, bu saatten sonra siz en çok orda stadı bizimle ortak kullanan misafir olursunuz, başımızla beraber orasıda ayrı.
21
Cengiz
19 Eylül 201800:10
Bu yazıyı inanarakmı yazdınız. Eğer inanarak yazdıysanız zeka sıkıntısı var acil beynine tıbbi müdahele lazım
20
Mali
18 Eylül 201809:12
Ankaranın ismini de 15 temmuz şehitleri ankaragücü olarak değiştirin bari. Ona da bi teklif yazalım
19
Jonathan
17 Eylül 201822:09
Bu yazılana bakıldıgımda sportif gazetecilik değil tamamen Ankaragücü lehine yazılmış bir yazıdır Ankaragücü Ankaranın takımı ise Gençlerbirliği'de Ankara takımıdır O stadı Ankaragücü'ne siyasi yollar ile devir oldugunu cok iyi biliyoruz bunda taraftarın yada takımın bir alakası yok tamamen yönetimin Spor ve siyaset baglantısıdır gel gelelim Türkiye'nin siyasi durumuna bakılırsa Osmanlının elinden nasıl Stad ve tesisleri alındıysa Ankaragücü gibi bir takımda bu durumu 5 sene sonra yasamayacak anlamına gelmez bu durumda zararı cekecek olan yine takımdır ve kendini tekrardan 2. lig yolunda bulur hak eşitlik ve adalet ne ise o olsun Ostim stadı gibi çöplük yeri olan ulaşımı neredeyse imkansızlıkların içerisinde olan bir yere 19 Mayıs stadının sahibi Gençlerbirliğine reva görülemez bunu da cok iyi bilin Siyasi ile gelen Siyasi devri bittiğinde gider ideolojiniz ve yüreğiniz belediye kapılarında rica minnet içerisinde geçmesi hak eşitlik ne ise o olsun Eryaman stadı baslangıc asamasından bu yana 2 takım için insaata baslangı Gökçek gittikten sonra Şampiyonluk hediyesi diye tek takıma verilemez .
18
ironiden anlamayan nesil
14 Eylül 201812:48
Hiç Ostim stadının tuvaletie girdiniz mi? Ya da kırık ve pislik içindeki koltuklara oturdunuz mu? Kale arkasında trübün yok, etrafı ucube yapılarla çevrili hiçbir sosyal tesis,vakit geçirilecek mekan yok. Orayı yıkıp yeniden stad yapsanız ne olur? Stad sadece dört duvar değil ki? Çevresiyle, semtiyle, mimarisiyle, dokusuyla bir bütündür. Umarım bu yazıda ironi vardır.
17
mert
14 Eylül 201812:40
Gençlerbirliği Süper Lig'e yükselince Ostim'de mi oynayacak? Olur mu hiç orası kapısına turnike koyularak adam edilecek stad mı8? Hani 19 Mayıs bitince Gençlerbirliği'ne verilsin desen anlayacağım ama Ostim'i mi layık gördünüz. Ayrıca hem Eraman hem Ostim hem Yenikent bu şehirdeki 5 milyon(çoğu GS'li, BJK'li, FB'li) vatandaşın vergisiyle yapılıyor. Şimdi tutup transfere, menajerlere milyonları yediren klüplerin tekeline verelim. Ayrıca diyelim Gençlerbirliği ya da Ankaragücü ileride alt liglere düştü, onların yerine Demirsppr ya da Hacettepe Süper Lig'e çıktı. Bu stadları klüplere verirsek bu sefer alt liglerdeki klüpler mi karar verecek ya da kiralayacak o klüpleri yükselen takımlara.
16
Ismetpasali
5 Eylül 201816:54
Ben Bulent Atlasin bu yaziyi aslinda okundugu sekilde ve manada yazmadigi dusuncesindeyim.Hafif Satirik hafif el altindan mizah niyetiyle yazildigini hissediyorum. Umarim dogru hissetmisimdir.
15
06vkr
5 Eylül 201809:35
bülent abi seni çok severim, her yazını takip ederim, çok da saygı duyduğum bir gazetecisin. ancak bu yaklaşımındaki mantığı çok anlayamadım. Ankaragücü her maç 10 bin 15 bin taraftara oynayan bir takım. stad 22 bin kişilik uefa standartlarına göre. ancak Belediyenin imkanları ve halkın vergileriyle yapılmış olan bu stad nasıl Ankaragücüne verilecek, verildiği zaman bu diğer Akara takımlarına haksızlık olmayacak mı, Ankaragücünün stadı burası oalcaksa ilerde ankaragücü taraftarı arttığında ve bu stad yetmediğinde neler olacak, bu stad ankaragücüne verildiğinde yeni yapılacak 19 mayıs stadyumunun koltuklarının da kırmızı karaya boyanmaması bir haksızlık teşkil etmez mi ? saygılarımla...
14
GB
31 Ağustos 201815:19
İstanbul takımlarına haketmedikleri destekler verildikten ve hepsi birer stat sahibi yapıldıktan sonra "biz istemeyiz" diyenmeyiz. Aksine onlara karşı bonkör davranan devletten aynısını biz de isteriz. Bu bizim de Ankaragücü'nün de hakkıdır. Aynen Kasımpaşa örneğinde olduğu gibi Ostim yenilenmeli ve Gençlerbirliği'ne verilmelidir.
13
Profesor Oklitus
31 Ağustos 201810:19
Ankaraliyim cocukluktan Ankaragucluyum ama eskilerden olunca Genclerbirligide bizim icin oldukca onemlidir. Biz eskiden fark bilmezdik Genclerbirligi tribununude doldurukduk.Simdi orasi senin burasi benim kavgasi hem gereksiz hem bos bence.Eskiden 19 mayis veya Cebeciydi baska secenek yoktu.Simdi zamanlar degisti alternatifler var.Aslinda en mantikli olani yeni bir 19 Mayisi iki kulubunde adaletlice hak yemeden paylasmasi ama kulup yonetimleri kimlikler belli olsun diyerek kendilerine ait stadlarda oynamayi tercih ediyorsa o zaman gereken sokak kavgasi degil potansiyele, kapasiteye gore bir yol cizilmesi olur.Eninde sonunda stadlarin hicbirisi takimlarin mali degil, hibe edilmesinide dogru bulmuyorum. Milletin alin terinden kesilmis vergilerle yapilmis halka ait tesisler bunlar. Istanbulda her turlu manevi kirliligi kabul eden bir zihniyeti bizim baskente sokmamamiz gerek. Biz Kurtulus savasi sehitleri gibi somuruculere karsi dik durmayi becermis Anadolunun sesi olmus baskentiz.Kisisel kavgalar husumet ile bir yere varilmaz.Kulupler kimlikleri dogrultusunda stadlarada kendi kimliklerini vermek istiyorlarsa oturup anlasirlar bu cok zor birseyde degil. Helal ise her kulube helal olmali. Ostim Genclerbirligine verilecekse bastan assagi yenilenip Super lig standardina getirilip oyle verilmeli.Genclerbirliginin kendi butcesinden bunu yapmasini beklemek haksizliktir tipki Osmanli ismindeki uyduruk kulube hibe edilmis Yenikent stadi gibi olmamali. Onlar orada kalsin ama sehrin icindeki tesisler iki takim basta olmak uzere 2. veya 3. lig takimlarimiz dahil olmak uzere adaletli bir sekilde kullanilmali. Eryaman Ankaragucune verilecekse Ostimde Eryamaman ayarina getirilmeli koltuklarini belediye kirmizi siyah takmali. Baska turlude ne taraftar birbirine haksizlik etmeli nede birbirinin hakkini yemeye yeltenmeli.Siyasilerin oyuncagi olmayin arkadaslar.
12
Koray
31 Ağustos 201810:10
Hiç ama hiç katılmadığım bir yazı. Bu takım ilk 6ya oynadığı zaman maratonun dolup kale arkasına bile ciddi bir katılım olduğunu hatırlayınız. Ostim stadını Gençlerbirliğine layık görenler, takımda hep altyapı oyuncuları oynasın diyenler niçin alt liglerdeki güzide Ankara takımlarını tutmazlar. Gençlerbirliği 100.yaşına yaklaşan en üst ligin daimi (bu yıl bir kaza) takımı.
11
Saçma ve Aşırı Taraflı
31 Ağustos 201810:02
Böyle saçma bir teklif olabilir mi? Taraftar az olabilir ama ikinci lig maçına bile uygun olmayan amatör lig için kullanılabilecek bir stadı Gençlerbirliği'ne layık gören sizi de maalesef sadece kınayabiliyorum. Zira Taraftarı olduğum Gençlerbirliği camiası edep sınırlarını zorlamamayı öğretti. YAZIKLAR OLSUN......
10
isimsiz
31 Ağustos 201807:33
Siz bu kafayla zihniyetle giderseniz taraftar sayınızıda artıramazsınız. Her maç bin kişiye oynarsınız. Ankaragücü ostim stadına sığmış olsa şimdiye çoktan ostim stadında oynar sizde yenikent e gider gelirdiniz eryaman stadını seneye anca bitirirlerdi.
9
Efe
31 Ağustos 201801:56
Yok öyle dava...Niye Ankaragücü'ne helal oluyor. Bence de Gençlerbirliği'ne helal ne olacak şimdi!
8
Abdurahman Kirmizi
30 Ağustos 201814:20
Gecen sezon basiydi yine 19 Mayis yikilacak kulupler ortada kaldi konusu ve Genclerbirligi taraftarinin medyada ortaya koydugu direnis vardi yoneticilerden bir kac tanesine Ostimi alalim 19 Mayisin cimleri, isiklandirmasi,turnikelerini Ostime transfer edelim ve Genclerbirligine 100 sene kiraya versinler demistik. Yoneticiler cok olumlu baktilar ama hic kimse parmagini oynatmadi. Halbuki gercekten Ostim kapasite olarakta konum olarakta Genclerbirligine bicilmis kaftan. Orayi 2 sezonda bambaska bir stad haline getirir nesillerimizi garanti altina alirdik. 12-15 bin kapasite bize simdilik yeter artar bile. Ankara Alkara Stadi guzel fikir.
7
F.Kaua
30 Ağustos 201814:16
Cok bos bir tespit. Belediyenin isimi stad hediye etmek. Bende bu devlete vergi veriyorum. Benim paramla beni hic kimse uzemez. Bu stad Agucune helalse kimse Basaksehire, Kasımpaşa ya, Osmanlispora ve belediyelerden nemalanan asalak takimlara laf edemez. Hepsine hersey helal. Bitek Genclerbirligi ne hersey haram.
6
serdar
30 Ağustos 201812:16
sabri sabri vurursa gol olur tac oldu bülent bülent vurursa gol olur ve evettt sayın seyirciler vurdu gol oldu ve fileler delindi
5
Genclerli
30 Ağustos 201812:15
Yaziya katilmiyorum. Ankaragucunun de Osmanlinin da babasinin mali degil o stadlar. Genclerbirligi yonetimi Ostimi almayi birak bu zihniyetle elindeki tesislerden olur. Taraftarlar hakli olarak tepki gostermislerdir.
4
Şakir
30 Ağustos 201811:48
Teklifi destekliyorum. Hepimizin kendi stadı olur. Bize verileni Hacettepe ile birlikte kullanırız. Kendimize göre ilaveler yaparız. Zemini kendi tesislerimizdeki gibi koruruz. Reklam gelirimiz olur, sponsorumuz olur. Ama bu yönetimle hiçbir şey olmaz. Bunlar oturmaya gelmişler. Onlara da devamlı oturmaları için birkaç loca yaparız ! Belki tav olup bırakırlar, iş yapacak olanlar gelir.
3
Angaralı
30 Ağustos 201811:29
Katılmak mümkün değil bazı noktalara. Büyükşehir Belediyesi ne zaman herkese eşit mesafede durmayı öğrenecek , Belediyeciliğin bir şemsiye gibi olduğunu öğrenecek bunu da bilmiyorum. Melih Gökçek Ormanspor'a yapardı, Mustafa Tuna Ankaragücüne çalışıyor. O zaman Melih Gökçeğe karşı gelenler şimdi bu hareketlerle neden gurur duyuyor. Ne yani borçsuz harçsız bi takım olması Gençlerbirliği'nin suçu mu ?
2
Ankaraguclu
30 Ağustos 201811:16
Süper olur bir ankaraguclu olarak seviyorum genclerbirligini
1
ankara
30 Ağustos 201811:14
Aynen katılıyoruz.
BÜLENT ATLAS



Yazarın Diğer Yazıları