"Doğrular ortaya çıkarsa bu işin içine girerim"

Site İçi Arama


"DOĞRULAR ORTAYA ÇIKARSA BU İŞİN İÇİNE GİRERİM"

"Doğrular ortaya çıkarsa bu işin içine girerim"

Cemal Aydın ile yaptığımız röportajın ilk 2 bölümünde geçmişe dönük soruları sorduk. Sırada güncel konular var. işte Röportajın 3. bölümü...

19866 Okunma

Öncelikle Gençlerbirliği’nin Cizre deplasmanını takip ettiğimiz için röportajın son bölümünü yayınlamamız biraz gecikti. Bu konuda okuyucularımızdan özür diliyoruz.

Cemal Aydın ile yaptığımız röportajın ilk 2 bölümünde geçmişe dönük soruları sorduk. Sırada güncel konular var.

Ankaragücü’nün Yargıtay aşamasına gelmiş bir davası var. Bizim de taraftarın da gözü buradan çıkacak kararda. Davanın Ankaragücü’nün kurtuluşu olacağını söylesek de içeriğini tam bilmiyoruz. Nedir bu dava? Ve durumu ne?

Bu dava mevcut yönetimden önce açıldı. Bu davayı da açan avukatların hepsinin vekaletleri ya azledildi ya da görevden çekilmeleri istendi. Ama son duruşmalara yakın, kulüp yönetimi için de dava önem kazanınca Yiğiner yönetiminin hukukçuları da duruşmaya girerek dava kazanıldı.

Bu dava ilk Gökçek yönetiminin “Yok hükmünde” sayıldığı mahkeme kararından gerekçe alınarak açıldı. Bu dava Gökçek yönetiminin tüm işlemlerinin yetkisiz olduğunu tespit ediyor. Bu dava sonuçlandığında yönetim kurulu yaptığı tüm işlemlerin yetkisiz olduğu ortaya çıkacak. Bu dava yerel mahkemelerde sonuçlandı. Yargıtay’a gitti. Kararın çıkması da yakındır. Davanın geri dönmesi de mümkün değil. Bütün bu davanın gerekçeleri 30.8.2009 kongresinin iptal kararına bağlı olduğu için farklı çıkması mümkün değil. Ankaragücü A.Ş için açılan davada da mahkeme “Sizin yetkiniz yok. Sizin verdiğiniz yetki de geçersizdir.” kararı da var.

Yiğiner’e ‘Hukuk mücadelesine girişmedin’ diye çok ciddi eleştiriler geldi. Daha dava Yargıtay’da. Yiğiner ne yapabilirdi?

Yetkisiz oldukları tescil edilmiş, ibra edilmemiş bir dönem var. Mevcut yönetimin vakit kaybetmeden Yargıtay sonucunu da beklemeden dava açmaları lazım. Ellerinde iki tane buna yakın Yargıtay kararı zaten mevcut. Beklemek için bir neden yok. Yapılan yanlışlıkların, yapılan idari ve mali tasarrufların Ankaragücü’ne geri gelmesini sağlayacaktır. Kulübü yönetmek için gelenlerin iki sorumluluğu var. Yaptıkları vaatleri yerine getirecek ve zaman kaybetmeden kesinleşmiş Yargıtay kararlarını göstererek dava açacaklar.

Dava açmak için para gerekmiyor mu?

Yöneticilerin tahsil edilmiş alacaklarını geri alabilmek için dava açıldığında bir harç parası ödenmesi gerekecek. Ama bunu küçük davalar açmak şeklinde de yapabilirler. Ayrıca bunu gerekçe göstererek “Bu dönem aklanmadı” diye dava açıldığında düğüm kendiliğinden çözülecektir. Bunun için de ufak bir harç bedeli haricinde hiçbir masraf yok.

“İSTEDİĞİN GİBİ HARCA, HESAP VERME…”

Mahkeme kararı ile Gökçek yönetiminin yetkisiz olarak harcama yaptıkları için geri ödemeleri gerektiğini söylüyorsunuz. Bu konu daha önce gündeme geldiğinde  Gökçek cephesi “Bizim transfer ettiğimiz futbolcuları satıyorlar. Bunun parasını kulübe koyuyorlar. Futbolcuyu satıp parasını alırken yetkililer de alırken mi yetkisizler” deniyordu. Bu işin hesabı nasıl olacak.

Yetkisiz olarak harcamak ayrı şey, doğru harcamak ayrı şey. Yetkisizlikleri sonradan oldu zaten. İster yetkili olsun, ister yetkisiz olsun öncelikle bir hesabını vereceksin. Burası kamu yararına dernek. Döneminin hesabını verdikten sonra yetkisiz yaptığın şeyler de ortaya çıkacak. Düğüm de orada çözülecek. Yetkisiz olman senin hesap vermeyeceğin anlamına gelmez. Kulübün gelirlerini almışsın, tasarruflarını yapmışsın. Belki denetleyen mekanizma “Tamam yetkisizdi ama hiçbir tüzüğü, yönetmeliği, kanunları ihlal etmemişler” diyecek. Mesela sen gelirin %25’ini aşan bir borçlanma yapamazsın. Galatasaray, genel kurulda delegelerden aldığı yetkinin üzerinde harcama yapacakları için 3 ay sonra yapılacak mali genel kurulu bekleyemeden gittiler yetki aldılar. Sen hiçbir yetki almıyorsun, bütçen de yok. İstediğin gibi harcıyorsun ve hesap da vermiyorsun. İşte bunu yargı ile tespit etmek gerekiyor.

Bu hem kulüp yönetiminin hem de dernekler masası aracılığı ile Vali’nin görevi. Burada bakıyorsun 2009’dan beri 23 ay görev yapmış ama ibra olmamışsın. Önceki vali görevini yapmadı. Yeni valimiz hem başvuruları inceleyerek hem de bu haber ile gereğini yapacaktır diye düşünüyorum.  Başkent’in adını taşıyan 104 yıllık bir kulübün çöküşüne valimiz de izin vermeyecektir diye umut ediyorum.

Ben yine net sorayım. Söyleşimiz boyunca Gökçek yönetiminin ibra olmamasından bahsettiniz. Siz Gökçek yönetimi incelenirse görevleri gereği yaptıklarının haricinde başka şeyleri bulacağınızı düşündüğünüzü hissediyorum. Doğru muyum?

İyi niyeti aşan bir ton tasarruf var. Misal Futbol Federasyonu talimatında bir kulüp 28 kişiyi aşamaz deniyor. Ama sen 55 tane Süper Lig topçusu ile kadro kurarsan görevini kötüye kullanmışsın demektir.

55 KİŞİLİK KADRO…

E siz de çok kötü kadro bırakmışsınız.

Onun için mi son maçını bırakmadan ligde kaldık. O dönemin başkanı da sezon başlamadan önce kadroyu koruyup 3-4 tane iyi transfer yaptı. Ama bunlar eldeki futbolcuları gönderirken menajerlere, futbolculara tazminat ödeyerek yolladılar. Ankaraspor’daki oyuncuları alacakları ile buraya aktardılar. Kadro oldu 55 kişi. Burada hangi iyi niyetten bahsedeceğiz. Getirdikleri futbolculara da astronomik rakamlar ödediler. Bunlar doğru ise inceleyen kişi kararı verecek.

“KENDİNİZİ AKLAYIN DA GEZİN”

Valilik, kulüp yönetimi dediniz. İbra edilmek için kendileri de başvuramaz mı?

Aynı durumda ben olsam ilk müracaatı kendim yaparım. Kasıtlı olarak da ibra edilmemiş olabilirim. Ama bunlar ne yaptılar. Kanunsuz olarak devrettiğin yönetimin genel kuruluna “Bizim hesap, kitabımız budur” diye bilançoları gönderdin. Açıklaması bile gelmeyince delegeler tablolara bakarak ibra etmedi. Bakın Cengiz Topel Yıldırım görevi devrettiğinde ibra edilmemişti. Kendi gitti ilk kongrede başvurdu. Oylatılmayınca gitti ibra edilmek için mahkemeye başvurdu. Önünde o kulüpte yaşanmış bir örnek var. Galatasaray örneği var. Gitsinler kendileri aklanmak için mahkemeye başvurun. Kendinizi aklayıp öyle gezsinler.

Mevcut yönetimin tavrını nasıl görüyorsunuz? Müracaat edecekler mi sizce?

Gelen her yönetim göreve gelir gelmez transfer yasağını kaldırarak üst lige çıkaracağız vaadi ile geldi. Gelen hiçbir yönetim transfer yasağını kaldıramadı. Yiğiner göreve geldikten sonra 1 sene erteledi. Onun da süresi dolunca takım bu sezona transfer yasağı ile başladı. Hangi yönetimde olması fark etmiyor. Hem transfer yasağını kaldırmayacaksın hem de yetişmelerinde hiç katkısı dokunmamış oyuncuları, bir iki sene sonra milyon dolarlar edecek oyuncuları yok parasına satacaksın. Giden futbolculara bakıyorsun hepsi Ankaragücü’ne lazım olan futbolcular. Kulüpte kalsalar Ankaragücü elini kolunu sallayarak üst lige çıkar. Gittikleri Süper Lig, 1 Lig takımlarında çoğu direk oynayabilen oyuncular. Günahtır bu. Vaadini yerine getir, transfer yasağını kaldır öyle sat.

“ANKARAGÜCÜ İÇİN YAPTIKLARIMIZ ORTADA”

Yiğiner sizi üyelikten attı, Onursal başkanlıktan düşürdü.  Siz gittiniz kombine aldınız, konuştunuz.

Bizi ihraç edenlerin ihraç etme yetkileri yok. Çıkıp cevap da vermedik. Bizi vatandaş ihraç etmesin. Ankaragücü’ne yaptıklarımız ortada. Yaptığımızın iki katını yapsınlar biz de iyi ki ihraç etmişler diyelim. Onursal başkanlık ile ilgili 28. Maddeyi kaldırmışlar. Onlara teşekkür ediyorum. Demek ki beni o kadar büyük görüyorlar ki benden sonra bile kimseyi Ankaragücü’ne onursal başkan olsun istemiyorlar. 10 seneyi bitiren onursal başkan olur denmiş. Ben o ünvanı almışım. Ne Onursal başkan, ne kulüp başkanı diye bir kartvizit kullanmadım. Ama böyle de bir durum var.

BÜTÜN VEKİLLER YETKİLERİNİ NAZLIAKA’YA MI VERDİ?

Ankara Milletvekillerinden bir tek Aylin Nazlıaka mücadele veriyor. Ankara milletvekillerinin kulübün bu haline duyarsız kalmasına ne diyorsunuz?

Bu şehrin 31 tane milletvekili var. Bunun muhalefet, iktidar hiç fark etmiyor. Ankara seçmeninden oy alıp gelen kimseler. Aralarında bakan var, Meclis başkanı var, komisyon başkanları var, parti başkan yardımcıları var. Ne yönetim harekete geçirebildi ne de onlar geçti. Bir tek Aylin hanım mücadele etti. Acaba Ankara milletvekilleri aralarında toplanıp Aylin hanıma mı vekalet verdi? Öyle ise sorun yok.

MİLLETVEKİLLERİNİN DUYARSIZLIĞI…

Öyle bir şey olduğunu sanmıyorum.

Olmadığını siz de söylediğinize göre acaba Ankara’nın hudutları değişti de bu milletvekilleri seçimlerden sonra başka şehirlerin mi milletvekili oldular. Başkent milletvekillerinin bu takıma bu kadar duyarsız kalmalarını başka türlü anlamak mümkün değil. Mevcut yönetimler de milletvekillerini, aynı şehrin adını taşıyan sivil toplum kuruluşlarını harekete geçiremedi. Diğer şehirlerde 2. Ligde 3. Ligde takımlara sivil toplum kuruluşlarının, milletvekillerinin yaptıklarını bir inceleyin.

“ANKARAGÜCÜ BİR GÜN  AYAĞA KALKAR HESAP SORAR”

Ankaragücü seçmen olarak da oldukça güçlü aslında.

Ankaragüçlüler yaşananları iyi takip etmeli. Destek verenler ile paralel olmak zorundadır. Sivil toplum kuruluşları da unutmasınlar. Ankaragücü bir gün ayağa kalkar hesap sorar.

Mehmet Yiğiner de sivil toplum kuruluşu başkanı. Onunla ilgili ne düşünüyorsunuz?

Seçilen başkanın kime yakın kime uzak olması hiç önemli değil. Gökçek’e de başkasına da yakında olur. Yiğiner’den öncekiler yerine getirmedi. Yiğiner’de belli vaatlerle geldi. Bir dönem yerine getirdiler ama devam edemediler. Yasal işlemlerde de zayıf kaldılar. Hukukçularına deseler 1 saat içinde hazırlanabilecek duruma gelebilirler. Ama her gelen yönetime bu işin takipçisi olmak zorunda olduklarını, olmadıklarında bu işten kendilerinin de sorumlu olacaklarını söyledim.

Zannetmeyin ki yönetim dava açmıyor diye bu işin hesabı sorulmayacak. Esas davalar bundan sonra açılacak. Ama Ankaragücü’nün örf ve adetleri gereği bu işi Ankaragücü başkanından bekliyorlar. Ama yönetimler görevini yapmazlarsa onlara da görevlerini yapmadıkları için dava açılır.

“TRANSFER YASAĞINI KALDIRAMAYACAK OLAN BAŞKANLIĞA TALİP OLMASIN”

Ama “Ben 250 bin esnafın da başkanıyım. Girişemem” dedi.

O zaman yapamazsa yapacaklara bırakacaklar. 2 senedir yapmadığını şimdi oynamıyorum diyerek kurtulamazlar. Ama şu an kendi içinden seçilmiş bir yönetim var. Yönetimi yönetici olarak yapsınlar. Yönetilen olarak yapmasını Ankaragüçlüler istemiyor.  Verdikleri taahhütleri yerine getirsinler. Onları yerine getirdikten sonra kimin gelip kimin gittiği önemli değil. Ankaragücü’nü ayağa kaldıracak, hesap soracak bu yönetim ise devam etsinler. Yok yapamıyoruz diyorlarsa Ocak ayında yapılacak kongre kararını ilan etsinler. Geçen açıklama yapmışlar. Yönetime gelmek isteyen gelsin, kulübe gelsin üye yapalım demişler. Onu demişlerse o da önemli. Bir de aday olup olmadıklarını açıklasınlar. Herkes önüne baksın. Aday olacak varsa hesapları kitapları incelesin. Yiğiner göreve gelmeden önce oturdu hesap kitapları inceleyerek devraldı. Kendi dönemlerinin de hesaplarını sunarak aday olup olmadıklarını söylesinler. Ama tarih belli değil, aday olup olmayacakları belli değil. Ama şunu söyleyim transfer yasağını kaldıramayacak hiçbir kimse göreve talip olmasın.

Transfer dönemini göz önüne alarak Ocak ayının hemen başında kongre yapılsın diyorsunuz anladığım.

Evet. Hiç olmazsa Ankaragücü’nün 1 haftalık da olsa 10 günlük de olsa bir süresi olsun.

Sanki dilinizin altında bir şey var. Kendiniz aday olmasanız bile sanki birileri aday olacakmış gibi konuşuyorsunuz.

Öyle bir şey yok. Ama Ankaragücü büyük bir kulüp. Umuyorum ve diliyorum ki talipler çıkar biz de eşimizle dostumuzla elimizden gelen desteği sağlarız. Bu mevcut yönetim de olabilir. Fark etmez.

AÇLIK GREVİ…

Biraz da taraftar konusuna gelelim. Bütün taraftarlar birleşerek açlık grevindeler mesela. Ne düşünüyorsunuz?

Ben kendimi taraftardan hiçbir zaman ayrı düşünmedim. Taraftarlarla aramızda ara ara kırılmalar oldu ama bunun sebebi bizim yaptığımızdan daha iyi bir Ankaragücü istemelerinden kaynaklandı. Biz de imkanlar dâhilinde elimizden geleni yaptığımızı, şampiyonluk sözü ile gelmediğimizi söyledik. Şampiyonluk sadece maddiyat ile çözülmüyor. Uzan döneminde İstanbulspor küme düşmekten kurtuldu, Osmanlıspor’un harcadığı bütçe Süper Lig bütçesinde. Ama bir türlü üst lige çıkamıyor. Her zaman iyi futbolcu ya da para kafi değil. Bütün sivil toplum kuruluşları, milletvekilleri, tüm belediyeler, vali birleştiğinde Bursa ’daki gibi başarılar, şampiyonluklar geliyor. Para ile olsa Osmanlıspor 4 küme birden çıkardı. Taraftarın olmazsa olmaz, Büyükşehir Belediye Başkanın desteği olmazsa olmaz. Valinin, Sivil Toplum kuruluşlarının desteği olmazsa olmaz. Bursa’da, Kayseri’de, Konya’da Mersin’de statlar yapıldı. Ankara’ya öyle sıhhatli bir stat bile yapmadılar.

Taraftarımız yağmurda, çamurda, karda, kışta Ankaragücü’nün peşinde koşacaklar. Kazandıklarının büyük kısmını Ankaragücü’ne aktaracaklar. Bir de bu soğuk havalarda bir katkımız olur mu diye açlık grevi yapacaklar. Bu bizim için üzücü. Ankaralılar için üzücü, Türk sporu için üzücü, Futbol Federasyonu için üzücü, Kulüpler Birliği için ise ayıp. Ankaragücü o birliğin kurucularından. Ankaragücü’nün başkanı o birliğin uzun süre başkan vekilliğini, uzun süre başkanlığını yapmış. Fantezi işler ile uğraşıyorlar. Yabancı 5 mi 8 mi olsun diye uğraşacaklarına bu memleketin asıl sorunları ile ilgilensinler.

Grev çadırına gitmeyi düşünüyor musunuz?

Benim ondan dolayı hiçbir çekincem yok. Biraz yufka da yürekliyim. Çocukların o haline dayanamam. Ama yüreğim onlarla birlikte. Bir gün dayanamayıp çıkıp gidebilirim.

TARAFTARA KIRGIN MI ?

Söyleşinin başından beri konu bir şekilde taraftara geliyor. Bir kırgınlığınız var, bir beklentiniz var sanki.

Çok önemli bir soru sordun. Belki de diğer söylediklerimin hepsi boş. Ama taraftardan bir şey bekliyorum. Biz taraftar ile münakaşa etmişizdir, kavga etmişizdir, aleyhime bağırmışlardır. Sonrasında kucaklarına alıp havalara atmışlardır. Buralara kadar hiçbir sıkıntı yok. Ama annemin ölümünün 40. gününde birileri tarafından doldurulmuş taraftarın küfür etmesinden dolayı kırgınlığım var. En azından Ankaragücü geleneğine bu uymaz diyerek izin vermemelilerdi. Bu ilk kırgınlığım. İkincisi Altınpark’ta el kaldırdık. Ertesi gün pişman olduğumu söyledim. İsterdim ki “Bu adam bize dedi ki ben bu kulübü 12-13 senedir Gökçek’lere vermedim. Biz o günkü yönetimi de Cemal Aydın’ı da aldığımız vaatler karşısında tamam dedirttik. Şimdi herkes Cemal Aydın diye hücum ediyor. Bizim de en azından yaşananları anlatarak arkasında durmamız gerekiyordu” demedikleri için kırgınım. Taraftar çıkıp “Cemal Aydın verilmesini istemedi” demeliler. Yalan söylemelerini istemiyorum. Ne oldu ise onu anlatsınlar. Benim istediğim sadece o. Orada olanlar belli. Taraftarlar arayıp telefonla da bana söylüyor. Çıkıp bunu açıklayacaklar. Grev çadırında mı olur başka yerde mi olur çıkıp açıklamaları lazım. Teferruatları da istemiyorum. Sadece orada konuşulanları söylesinler yeterli.

“DOĞRULAR ORTAYA ÇIKSIN BU İŞİN İÇİNE GİRERİM”

Dediklerinde ne olacak. Aday mı olacaksınız yoksa birini mi göndereceksiniz. Var sizin dilinizin altında bir şeyler başkan.

Doğru söylüyorsun. Ben olmam. Cengiz olur, Ahmet olur başkası olur bilemem. Ama bunu söyledikleri zaman bütün gücümle, bütün çevremle bu işin içine girerim. Ama bu işin doğrusunu halkın, camianın, basının öğrenmesini istiyorum. Basın da orada tanık ama bir tanesi çıkıp bunu yazıp çizmedi.

“ANKARAGÜCÜ’NDE OYNAMIŞ, PARASINI ALMIŞ BİRİ…”

Basın dediniz. Basının tutumunu nasıl karşılıyorsunuz. Biz yerel medya olarak elimizden geldiğince yazıp çizmeye, takip etmeye çalışıyoruz ama özellikle ulusal medya çok sessiz kalmadı mı?

Ankara’da basını bitirdiler. Medyadan biri aldığı talimatlar doğrultusunda on, on beş günde bir yalan yanlış aynı şeyleri yazmaya devam ediyor. Belli ki konulara ilişkin yazılı ve görsel basında yapılan açıklamalar bile takip edilmemiş. Bir insanın yazar olabilmesin mesleki öğrenim dışında yasa ve Yargıtay kararları gereği yazılarında tarafsız, kaynakları doğru ve yazılarını kaleme alırken doğru belgeleri temin etmiş olması gereklidir.

Bu unsurların hiç birini taşımayan yalan-yanlış yazıları nedeniyle yetkilileri tarafından işinden gönderilen kişileri yazar olarak kabul etmek mümkün olmaz. Bu nedenle önce yazılara sonra söyleyene bakılır buna göre cevap verilir. Çıkıp benden sürekli cevap bekliyor.

Hep yazıldı, çizildi.  Ankaragücü kamu yararına dernektir hesaplar verilip aklanmak yasaların gereğidir diye. Dava açmanın Anayasal hak olduğunu bile bilmeden yazıp çiziyorlar. Bir davada sonuç dava açanın lehine sonuçlandı ise büyük harfler ile yazılır. Bunlar mahkeme kararını bile yazamıyorlar. Kulübü batırana hesap sormuyorlar çıkıp dava açana hesap soruyorlar. Kim bu adam? Ankaragücü’nde top oynamış, parasını almış biri. Kiloyu görmek için teraziye, yüzü görmek için aynaya bakmak lazım.


  • KLASSPOR ÖZEL RÖPORTAJ - BÜLENT ATLAS

Durali Akpınar'ın acı günü
Faruk Koca: Yeni stada yakışır bir takım yaratacağız.
Balıkesir engeli de aşıldı, Süper Lig'e 1 puan kaldı!
7
Ankaragücü'nden beklenmedik yenilgi!
1
Ankaragücü Şampi...!
4
İyi, kötü, çirkin!
Facebook Yorumları
Facebook üzerinden yorum var.
Site Yorumları
YORUM YAZ
Adınız:
Yorum:
Okuyucularımızın görüşleri bizim için çok önemlidir.
İçinde küfür, hakaret, tehdit, aşağılama bulunmayan; aynı bilgisayardan farklı isimler ile yazılmayan tüm yorumlar yöneticilerimizin onayından geçtikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.
21
Başkent
13 Aralık 201415:42
Bana cevap veren arkadaşım düşüncelerine saygı gösteriyorum fakat Ankaragücü'nün bu kötü gidişten çıkıp kendine yetecek kulüp haline gelmesi için uğraş verenlerin içine Aydın'ı da katmışsın gerçekten hayret ettim. Benim düşüncem de gökçek,cemal ve cengiz hepsi tamamen kendi çıkarlarını düşünerek bu kulübü kullandı. Bunlardan birini bile aklamaya çalışmak benim gözümde Ankaragücü'ne ihanettir. Aydın nasıl sahip çıkıyor bir anlatta bilelim. Aylık olağan ben buradayım unutmayın havasında yaptığı açıklamalardan başka ne katkısı olmuş. Ben kayıt defterleri çalındı diyorum( gelir gider kayıt defterleri), sen buna karşılık bana cevap olarak üyelikten bahsediyorsun. Sorduğum şeyin cevabı bu değil. Ayrıca üyelikten bahsetmişken bu üyelikler kimin zamanında sadece %5 lik kota ile sınırlandırılıp bu kulübün eski çalışanlarının, futbolcuların, mke işçilerinin üyeliklerini kim iptal etmiş bir sor araştır istersen. Şuan üyelikler serbest. Beğenmediğin dolmuşçular üye evet ama hiç olmazsa kulübe azda olsa para katkısı sağladılar. Sen, ben ne yaptık. Ankara'da 100 bin Ankaragüçlü yok mu? Herkes gelip üyel olsa gitse ürün mağazasından orijinal ürünleri alsa, biletini, kombinesini alıp maça gelse bu kulüp ayağa kalkmaz mıydı? Sana bir soru bu senenin başındaki tepkiler başarısızlığa mı yoksa artan bilet ve kombine fiyatlarına mıydı? Bunun cevabını herkes biliyor. Çünkü gerçekten başarısızlığa olsa sezon biter bitmez tepkiler başlardı. Ama ne hikmetse sezon başına kadara beklenip kombine ve bilet fiyatları açıklanıp bedava biletin olmayacağı söylenince tepkiler başladı. Ömründe bir kez olsun üstünde gerçekten takım ürünü görmediğim adamlar bu takıma 1 tl katkısı olmayanlar en az gökçek cemal ve cengiz kadar suçludur. Çünkü onların sayesinde bu adamlar istediği gibi at koşturdu. Gidip gizli kapılar ardında onlarla pazarlık yaptılar. Bunları herkes biliyor. Fazla söze gerek yok, anlamsız her zamanki lafları söylemiş. Malum haber sitesinin doğal olarak gündem yaratıp ilgi çekmek amaçlı(bu eleştiri değildir haklarıdır) yapılmış haberidir. Kendisinin yönetimde kaldığı dönemi incelemek ve yargılatmak için yapılacak başvuru ve dava sürecinin zaman aşımı gerçekleşmiştir. Artık kendisi için bu kulüp sadece reklam ve gündemde kalmak aracıdır. Bu saatten sonra hayatta bir daha o koltuğa oturmaz. Ondan yardım bekleyenler boşuna ümide kapılmasın. O hiçbir zaman karşılıksız yardımı sevmez.
20
Abdulkattak Hurma
13 Aralık 201415:13
Etimesgutlu..Cemal Aydin zihniyeti budur.Kendisini tam kulup batacak cirpinislari sirasinda ortaya cikariyor. Sanki mukemmel bir baskanlik yapmis gibi birde gerdan salliyor. Klasspor sanada gercekten yaziklar olsun su adama hala kendini temizlemek icin paye verdiniz. Bu insanlar bizim sonumuz oldu ve siz hala bu adamla rating yapmaya calisiyorsunuz.Cemal Aydinin kim oldugunu bilmeyen varmi?
19
etimesgutlu
13 Aralık 201410:17
soylesiyi sinirlenerk okdum ve yarida biraktim cunku kendi hatasi yokmus gibi sutten cikma ak kasik gibi hep birilerini sucluyor.biz seni cok iyi biliyoruz ceMAL efendi
18
hasan
12 Aralık 201414:09
Kulüp üyelikleri herkese açıldı taraftarlardan çok cüzi bir kısmı üye oldu kombine desen 500 kişiyi geçmez siz neyin eleştirisini yapıyorsunuz kimseyi beğenmiyorsunuz
17
ÇELİK
12 Aralık 201412:42
Cemal gelsin, mahkemeyi takip etsin yeter,Ahmet Gökcek Ankara'yı terk eder
16
Başkent'li ye...
12 Aralık 201410:44
Şu Aydın’ı savunanlar arkadaşlar demişsin ama konunun özünü de tam anlayamamışsın sanırım. Burada konu kimseyi yandaş yapma ve aynı düşünmeye zorlama değil bunu iyi anlamak gerek kendi adıma başkasının kendi fikri beynidir ama konunun özü ANKARAGÜCÜ ve düştüğü durum böyle bakmak gerek gelinen şu durumda bakıyoruz bu kötü gidişten çıkıp kendine yetecek kulüp haline gelmesi için uğraş verenlere Açlık Grevcisi,Sol Kapalı, Pegasuslular, Nazlıkaya, Aydın, Karata nispeten vs ama her kesim kendi çapında amacı belli ANKARAGÜCÜNÜ kendine yeter hale getirme konu birilerin gidip siz mahvolursunuz demesi veya düşsün sanane demesi de değil çünkü ANKARAGÜCÜ ne Cemal ne Gökçek nede Yiğinerin tapulu malı. Asıl olan her zaman taraftarı gibi şehirlisin de basınının a bürokratının da sahip çıkması gereken bir SEMBOL ama şimdi kimse sahip çıkmazken sahip çıkanlara da taş atmak ne kadar doğrudur. En azından sadece ANKARAGÜCÜ için uğraş veriyor olması yeterli bence, ne başka kulüpler için çabalayanlar gibi ne çocuk oyuncağı yapanlar gibi nede bugüne kadar taraftarını canı istediği için mağdur edenler gibi. Kayıt defterlerini çalındı diyosun ama şuan üyelik sistemi bildiğim taraftarın bile giremediği kongrelerle dolmuş münübüscü esnafında hakaret değil ama buna tepkiniz ne olacak sonuçsuz o yüzden kimseyi yandaş yapmadan kim ANKARAGÜCÜ için kim kimlere ne için yazıyor anlamak şart.
15
anadol
12 Aralık 201410:29
bu takımı bu dava kurtarabilir ama ne cemal ne melih bu kulübe uğramasın,bize taraftara para vermeyecek reiscikleri al aşağı edecek,dik duracak sadece ankaragücünün menfaatini düşünecek bii başkan lazım,hatta bu taraftarlardan biri bile olur,zaten artık paralı başkana gerek yok dava kazanılınca gelen para çarçur edilmesin doğru yönetilsin yeter.
14
anadol
12 Aralık 201410:25
edilen küfürlere bende iştirak etmiştim özür dilerim,hakkınızı helal edin ama bu takıma bir daha dönmeyin siz değilmisiniz taraftarı paraya alıştıran,spontene gelişen tepkileri önlemek için paralı askerler oluşturan,aynı işi gökçekte yaptı sizi sizin silahınızla vurdu cengiz topel zamanı sezon açılışında şereftrübününe saldırdılar melihten para alanlar yalanmı
13
Başkent
11 Aralık 201422:35
Şu C.Aydın'ı savunan arkadaşlara sorum olacak? Sizinle aynı düşünceye sahip olmayanlara neden hakaret ediyor veya hemen gökçekci ilan etme mücadelesi içine giriyorsunuz? Ayrıca klavye delikanlısı diyorsunuz ya gerçekte olsa ne yapacaksınız merak ediyorum. Yani alenen burda insanları tehdit ederek suç işlediğiniz farkında mısınz? Şimdi biri gerçekten açıklasa kimliğini onu öldürcek misiniz? Söyleyinde bilelim. BU kulüpten zamanında kayıt defterleri çalınırken neredeydiniz? Niçin sorgulamadınız? Ayrıca geçende yazmıştım yine tekrarlayım. Vaktiyle canlı yayındaki diyalog aynen şöyle olmuştu. M.Gökçek: Biz gidersek bu takım hersene bir alt lige düşmek kaydıyla amatöre kadar düşer. C.Aydın: Düşerse düşsün sanane. İkiside ne olacağını gayet iyi biliyorlardı ikiside şahsi düşünerek koca çınarı kurban ettiler. Sayın Orhan SAL'ın yazılarını okumanızı tavsiye derim. Pardon siz onunda Ankaragüçlülüğünü sorgular tehdit edersiniz. Sizden başka Ankaragüçlü yok nasılsa!
12
Tek başına
11 Aralık 201421:52
Valla tek başına bravo. başka hiç kimse çıkıp bunlara yanlış yapmışlar diyecek cesarete uaşamadı. Ne taraftar kongreden sonra sahip çıktı ne basın korkudan yazabildi ne eski yöneticiyiz topcuyuz diyenler ççıkıp gık diyemedi hepsi kuyruğu kıstırmakla yetinip surarken cemal aydın- cengiz topel konu olunca aslan kesiliyor niye idrak yollarınızmı açılıyor yazık hela kim bu takıma faydalı işler yaptıysa...hala osmanlıyı lige çıkarmak için uğraşanlara el avuç açların beyninde ne var şüpe etmek gerek
11
hortladı diyen sanal delikanlı
11 Aralık 201421:46
sen kim oluyosunda bu takıma koybolsundiyosun diyosun.yiyosa çadırda canını dişine takanlara anlat.beğenmeyen osmanlıya kadar anca gider.
10
Sürüngen Delikanlılık Boş...
11 Aralık 201421:40
Sürünmeye devam etmek isteyene yolun açık olsun denir. İyi veya kötü bu takımın süperligde bir ağırlağı itibarı vardı oyuncusu ile tarftarı ile çünkü istanbullulara bursa ve trabzon dışında gerçek anlamda kafa tutan bazen UEFA ya kalabilecek durunda olan bazen düşme potasında heyecan yaratan bir ANKARAGÜCÜ ve ANKARAGÜÇLÜ vardı ve ayrılacaıktı. Ama şu gerçekti Cemal Aydın ve Cengiz Topel ANKARAGÜCÜ İLE SEVİNEN VE ÜZÜLEN BİR RUH İLE KULÜBÜ YÖNETİRDİ.Fakat sürüngen olmaktan zevk alanlar hala ANKARAGÜCÜ AMATÖRE DÜŞER diyen çocuğuna oyuncak bir paravan olanlara hala yalama yapıp ANKARAGÜCÜ İÇİN ŞU YEVA BU ŞEKİLDE ÇABALAYANLARA BİR ŞEY BİLMEDEN BİR YARI OLMADAN KLAVYE DELİKANLISI OLUP KAOSA DEVAM EDİYORLAR.Bu kafada olanlara sürünmek müstehak ve az bile biraz da gerçekçi olup olacak daha kötü işlenin önünde olun size vafdası olmayan boş hallerin peşinden koşmayın.
9
0618
11 Aralık 201421:25
benim anladıgım ben dönerim ama biraz yalvarsınlar demek istiyor .bir zamanlar aleyhine bagıranların tükürdügünü yalamalarını görmek istiyor. bak yine bana muhtaç kaldız diyor.
8
ezeli
11 Aralık 201420:07
Keske geri gelse aleyhinde bende bagirdir pismanim hakkini helal et baskan rahat batti bize
7
no pasaran
11 Aralık 201420:04
gelmeye karar verdiğin gün ankaragücünün hırsızlardan kurtuluş günüdür.bekliyoruz...b5
6
cubklu
11 Aralık 201419:52
Senin zamanından kalma o dönemde çalışan personel ve hpcalarin alacaklatıni haramzede yöneticilerin birde yalaka bir antrenör bozuntusu o insanların haklarını ediler kimse sana hakkıní helal etmez etmiyor
5
caydın tekrar hortladı
11 Aralık 201419:08
haydi caydın ,alavere ve dalavere,yine caydın,yine çark bu takım senin eline düşeceğine kaybolsun gitsin daha iyi
4
ihtiyargüçlü
11 Aralık 201418:53
ne sen ne de avanen bir daha bu takıma ve taraftara yakın olmayın.taraftara şirinlik ve yağ cekme hayallerinide bırakın.takım küme düşecek diye kaçtığını herkez biliyor.takım zor bela kalmış üzerine sosibo,bilmem namalelarla kaliteli transfer diyorsun ayıptır ayıp..önceden 13 yıl sonradan da 5 yıl sen bu klubun 18 yılına sebepsin.uzak dur yeter.bırak çadırı tandoğanı düşünme bile
3
Etlikli
11 Aralık 201418:46
Bülent Atlas bu uzun söyleşinin en önemli cümlesini başlığa taşımız. Şimdi bize düşen sevinmeye veya ağlamaya karar vermek.
2
yasin
11 Aralık 201417:38
geri dönmenin ayaklarıysa sakın öyle birşeyi düşünmesin ankaragucu bugunkunden daha kötü olur cemal aydın tekrar başkan olursa
1
ismail
11 Aralık 201416:40
Allah askına esini dostunu al sakın bu klübe yaklasma ne güzel ince ince konusuyorsunuz ama inanmıypruz Size sizi kesinlikle istemiyoruz bunu böyle bilin sakın yaklasmayın uzak durun bizden gerekirse kapansın bu klüp ama siz allah rızası için yaklasmayın en büyük iyiliginizde bu olur.