Karaman: Ateş çemberinin içindeyiz...

Site İçi Arama


KARAMAN: ATEŞ ÇEMBERİNİN İÇİNDEYİZ...

Oyuna iyi başladıklarını ve golü bulduklarını söyleyen MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, maçın ardından yaptığı değerlendirmede şunları söyledi;

2023 Okunma

Oyuna iyi başladıklarını ve golü bulduklarını söyleyen MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, maçın ardından yaptığı değerlendirmede şunları söyledi;

“Oyuna iyi başladık, golü bulduk. Golden sonra ki dakikalardaki oyunumuz istediğimiz gibi değil, biraz daha topu ayağımızda tutup, biraz daha pas, oyunda genişlik, derinlik oynayabilirdik. Yediğimiz golde, üç tane oyuncumuz durup hakemden faul istiyor. Maçın en önemli püf noktası, bir yediğimiz kırmızı kart, takımı on kişi bırakmak, doğru kırmızı kart. Aynı olayı Kayseri maçında yaptık, bu gün burada yaptık ve iki tane de penaltı yaptırdık. İki penaltı da çok gereksiz bir aksiyon. Dolayısıyla Hatayspor ligde konumu, oynadığı oyun olarak, iki penaltı bir de 10 kişi kalırsanız, çok zorluk yaşarsınız. Ama buna rağmen oyun 3-1 olduktan sonra, 3-2’ye getirecek Saba’nın pozisyonu var çok net. Orada 3-2’yi yakalasak, belki rakibi tedirgin edip maçı başka yere götürebilirdik. Biz ateş çemberi içerisinde olan bir takımız. Takımı, 10 kişi bırakma lüksümüz yok. Hele ki, bu gibi maçlarda iki tane penaltı yaptırma lüksümüz yok ama bunlar maalesef oluyor."

“PUAN KAYBINI TELAFİ ETMEK ZORUNDAYIZ”

Gelecek hafta içerisinde, Galatasaray ve Karagümrük ile maç yapacaklarını hatırlatan Karaman, “Mutlak suretle önümüzdeki haftalarda, bu puan kaybını telafi etmek zorundayız, rakip kim olursa olsun fark etmiyor. Eğer böyle basit bireysel hata yapmazsak, mesela bugün iki tane penaltı olmasa, kırmızı kart olmasa bu maç başka yerlere gider. Onu maçın ilk 25, 30 dakikalık bölümünde gösterdik. Dolayısıyla çalışacağız, daha farklı şeyler uygulayacağız. Bu arada Hatayspor’u da tebrik ediyorum, başarılar diliyorum” ifadelerine yer verdi.


Hikmet Karaman ve Ankaragücü'nün uyumu
PFDK’dan Ankaragücü’ne ihtar!
2
Alper Potuk performansıyla göz dolduruyor
Haftanın kazananı Ankaragücü, kaybedeni Gençlerbirliği!
Koca: Ankaragücü’nü bataklıktan aldık şu an ligde tutmaya uğraşıyoruz
Başkent derbisi sonrası Haftanın Nabzı bu akşam saat 20.00'da
Facebook Yorumları
Facebook üzerinden yorum var.
Site Yorumları
YORUM YAZ
Adınız:
Yorum:
Okuyucularımızın görüşleri bizim için çok önemlidir.
İçinde küfür, hakaret, tehdit, aşağılama bulunmayan; aynı bilgisayardan farklı isimler ile yazılmayan tüm yorumlar yöneticilerimizin onayından geçtikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.
15
Maho dayi
1 Mart 202114:21
Hocam oylede oolmiyo boylede olmuyo hic degilse degisik kadro cikart belki tutar bu hafta galatasaraya fark atariz diyorum gulmeyin arkadaslar saka degil.
14
Babo
28 Şubat 202116:40
Maç sonuçlarını önce kırmızı kart ve penaltılar, daha sonra iyi futbol belirliyor. Biz ya kırmızı kart görüyoruz ya da penaltıya sebep oluyoruz. Bazen ikisi birden bizi buluyor. Ancak amatörler sürekli böyle sorunlarla karşılaşır. Futbolcuları profesyonel olmaya davet ediyorum.
13
Emre
28 Şubat 202116:18
Hocam sizde Farkinda lik yapamadiniz takımda.bitmis tooculari oynatmayin. Gerekirse kitsou pinto felanilerde orta sahada oynatin. Bir karaman farkı olmalı idi. Geraldo Orkun saba oynafiver
12
Ahmet
28 Şubat 202116:04
Hocam alper niye aldınız.adam bitmiş.aldigui ve alacağı paraları geri versin. Iptal etsin. Ismi var diye oynatiyorsun
11
Irfan
28 Şubat 202115:59
Bu boş yere alınan topcular ilerde birer dosya olarak fifadan önümüze gelecektir. Kim ödeyecek bunları.yonetim çekip gidecek.bunlarida halledip gitsin. Topçu akıllı olacak gereksiz faul itiraz penaltı paintsil alper kim ödeyecek bu paraları alper bir kuruşluk top oynamadi
10
AGA
28 Şubat 202112:40
Hocam seni elestirmek degil kastimiz ama topculari yeterince taniyamadiginizi dusunuyorum takimda bir lackalik var sorumsuzluk var adamsendecilik var yedek topcular trubunde telefonla mesguller takimumurlarinda degil birisi alakasiz yerde kirmizi kart goruyor diger futbolcular panik yaparak gereksiz penalti yoptiriyor tam bit hababam sinifi lutfen takimdaki bu vurdumduymazlarin kulagini cak hatta kopar burasi bugsas ankaraspor degil anli sanli ANKARAGUCU takimi tamam kalite sorunu var ama takim maca cikarken adeta yenilgiyi kabullenmis psikolojiyle maca cikiyor borven gol atiyor ne takim seviniyor ne taraftar macin sonucunun yine husran yine bozgun olacagini biliyor adeta bu boyle suremez hocam sert hoca disiplinli hoca gorunumune lutfen don zaman devamli aleyhimize geciyor lutfen formsuz oyuncularda iisrar etmee ne olur onceki hocalardan farkli oldugunu artik goster artik panstil saba ibrahim atilla gibi oyunculari yedek kulubesinde oturmayi ogret saba nasilsa ilk onbir garantim var femesin pastik keza oyle su takima HIKMET KARAMAN ruzgarini ver artik bizler taraftar olarak bittik tukendik inan psikolojimiz darmadagan oldu cevremize daranislarimiz bile degisti Ankaragucu taraftari bunu kesinlikle haketmiyor tabi maalzeme bu diyeceksin ama marifetli ascilar yetersiz malzemeden cok guzel yemek yapabilirler senden guzel lezzetli yemekler bekliyoruz hocam.
9
yazık
27 Şubat 202122:55
bu çöpçüler ordusuyla bırakın süper ligi, tff 1. ligde bile kümede kalamayız. morinyo gelse tırtlar
8
ASİ GÜÇLÜ
27 Şubat 202122:28
Dünyanın en iyi on hocası yan yana gelip çalıştırsa bu takımı hiç fayda etmez tek suçlu bunları topcu diye alan vasıfsız şahıslardır
7
Serdar06
27 Şubat 202121:56
Mercan, maç bizdeydi öndeydik. Paintsil bi kez bile topla oynamadı.Lukasik iyi oyuncu ama yorgun.Öndeyken müdahale edecek emekli hoca hikmet.pas yaptıracak topu rakibe bırakmayacak.Evet maç çevirecek oyuncu yok ama mücadele edecek koşacak oyuncu var.Önceki hoca zamanında zaman zaman bu mücadele oluyordu.Hikmet denen hoca zaten maçı hataya vermeye gelmiş paintsilden önce.Hatayın ilk golü buz gibi faul ama hoca itiraz etmiyor niye hatay hocası öğrencisiymiş. Kime kızacağomı şaşırdım.Başkan başkan değil hoca hoca değil.Yazık ank.gücü camiasına.Artık düştük.Genç mücadele edecek oyuncularla yola devam etmek lazım.Hoca da ısmet taşdemir, aykan etik olmalı.Bu palavracı emekli hocayı da hemen göndermek gerek.Gelen hocayla da 1.ligde de devam etmek lazım.
6
Ankaralı
27 Şubat 202120:05
Hoca senden öncekiler gibi sadece masal anlatıyorsun. İcraat lazım sende takıma bir katkı yapamadın. Kadro aynı. Mücadele yok. Sistem yok.en kötü pas yüzdesi bizde. Her şeyin en kötü sü bizde. Senden bu ruhsuzlara Ankaragücü ruhunu sahaya yansımalarını söylemeni ve bu takımı biraz ateşlemeni bekledik ama nerde.herşey aynı.sizi seyrederken utanıyorum.Alt ligler bile sizden daha iyi mücadele ediyor. Yazıklar olsun hepinize
5
Serdar06
27 Şubat 202119:43
Mercan, maç bizdeydi öndeydik. Paintsil bi kez bile topla oynamadı.Lukasik iyi oyuncu ama yorgun.Öndeyken müdahale edecek emekli hoca hikmet.pas yaptıracak topu rakibe bırakmayacak.Evet maç çevirecek oyuncu yok ama mücadele edecek koşacak oyuncu var.Önceki hoca zamanında zaman zaman bu mücadele oluyordu.Hikmet denen hoca zaten maçı hataya vermeye gelmiş paintsilden önce.Hatayın ilk golü buz gibi faul ama hoca itiraz etmiyor niye hatay hocası öğrencisiymiş. Kime kızacağomı şaşırdım.Başkan başkan değil hoca hoca değil.Yazık ank.gücü camiasına.Artık düştük.Genç mücadele edecek oyuncularla yola devam etmek lazım.Hoca da ısmet taşdemir, aykan etik olmalı.Bu palavracı emekli hocayı da hemen göndermek gerek.Gelen hocayla da 1.ligde de devam etmek lazım.
4
Babo
27 Şubat 202119:42
Bu Paintsill arkadaşlarının yüzüne nasıl bakıyor merak ediyorum. Zaman sinir yapacak zaman değil. Geraldo azıcık izlediğimiz kadarıyla takımda ayağına en çok top yakışan oyuncu. İyi futbolcumuz yok, kondisyonumuz zayıf, maçlarda lüzumsuz yere eksik oynamamız ve yediğimiz gollere bakınca futbol zekâmızın da yetersiz olduğunu anlıyoruz. Alper Potuk'un üstelik sarı kart cezalıyken oyuna alınmasına şaşırdım. Acaba hoca sarı kart gördüğünü görmedi mi?
3
Mercan
27 Şubat 202118:48
Serdar06 Senin söylediklerin daha önceki iki hoca tarafından denendi, hiç bir faydası yok. Orkan, Şahverdi ne yapabildi, Maçı çevirecek oyuncu lazım bize, bunların içinde maç çevirebilecek hırsa sahip bir tek İbrahim var,onda da davranış bozukluğu var.
2
Mercan
27 Şubat 202118:42
Malzeme bu sayın Karaman, bunlar yönetimin öğünerek topladığı oyuncular, bu saatten sonra futbol öğreteceksin bunlara.içlerinde 6 sezon oynamayıp unutanlar da var.
1
Serdar06
27 Şubat 202118:17
Hoca masal anlatma.Maça hazırlanmamışsınz.Adam haftalardır oynatıyo paintsil denen çakma oyuncu sen seyrediyorsun. Geraldoyu bi kez bile 11 e koymadın. İnan bundan kötü olmaz.Orkana bi kez bile şans vermedin.Lukasik Alper ayakta duracak halleri yok.Ama sahadalar.Takımın en diri oyuncularından Şahverdi 10 dk bile şans bulamıyor.Bu alper niye kötü.O zaman oynatma.Ali kaan, berke oynasın razıyız.En azından koşarlar mücadele ederler. Çekici çıkıyo alper giriyo ama güçsüzlükten 2li mücadeleleri kaybediyor.Yorgun Lukasik kiytirik bi penaltı yaptırıyo. Neden çünkü mağlup duruma düşelim de rahat edelim diyor.Oyuncuları yeni ve değişklikleri öyle yap.Sen de hatalısn ve çok hatalısın.Gereksiz bi kırmızı ve 2 penaltı yaptırmışsan oyuncuları maça hazırlamamışsın demektir.Zaten sahada da top oynayan bi takım yoktu.16.dk dan itibaren baskı yiyentek kale oynayan bi takım vardı ve sen bunu seyrettin.Hatayın golününü geleceği belli ama tedbir almadın. Orta sahada iyi mücadele eden şahverdiyi sokup lukasiki çıkarabilirdin.İ bişey yapmayan paintsili çıkarıp geraldoyu alabilirdin. Maça hazırlanmamışsın hoca.